Sortuj:

0 produktów
0 złotówek

Pomoc / Najczęściej Zadawane Pytania


1. Jak składać zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy dodać pożądane produkty do "Koszyka" za pomocą odpowiedniego przycisku na stronie produktu.
Aktualny stan Koszyka można sprawdzic w dowolnym momencie, klikając [Zobacz Koszyk] w górnym menu strony.
Po zapełnieniu wirtualnego koszyka wszystkimi interesującymi Cię produktami, kliknij [Potwierdzam Wybór I Idę Do Kasy] aby przejść do strony, na której będzie można uzupełnić wszystkie pozostałe dane (dane do wysyłki itp.) oraz potwierdzić zamówienie.

2. Jakie są formy i koszty wysyłki?

Przesyłki krajowe wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem Paczkomatów InPost.

Koszt wysyłki zależy od wagi zakupionych przedmiotów i wynosi od 17 do maksymalnie 22 zł.

Przesyłki zagraniczne wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej, wyłącznie Pocztą Polską.
Koszt wysyłki w tym przypadku również zależny jest od wagi zakupionych produktów i wynosi od 22 do 70 zł.

3. Czy zamówione produkty mogę odebrać osobiście?

Niestety nie. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

4. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Aby zamówienie mogło zostać zrealizowane, należy najpierw dokonać przedpłaty. Całkowity koszt zamówienia, numer konta i wszelkie dane potrzebne do wpłaty zostaną wyświetlone po złożeniu zamówienia a także przesłane na Twój adres email.

5. Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

Zamówienia wysyłane są w dni robocze, zwykle w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania przelewu.
Na stronie każdego produktu umieściliśmy informację o spodziewanym terminie wysyłki.
W przypadku gdy czas realizacji ulegnie przedłużeniu, klient zostanie o tym powiadomiony.
Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost na ogół wynosi ok. 1 dnia roboczego od momentu nadania.

6. Jak pakujecie produkty?

Produkty wysyłamy zwykle w kopertach z ochronną folią bąbelkową, zabezpieczone taśmą pakową, lub owinięte folią stretch (poduszki).
W przypadku większych zamówień, oraz produktów podatnych na uszkodzenia, stosujemy kartonowe opakowania.

7. Co możecie powiedzieć o jakości swoich koszulek?

Na stronie każdego produktu w naszej ofercie można znaleźć informację o sposobie nadruku, rodzaju materiału oraz jego gramaturze.
Koszulki marki BitBerry są szyte specjalnie dla nas, w polskim zakładzie, z materiału o największej dostępnej jakości, produkowanego w Polsce, a dokładniej - w Łodzi :)
Koszulki posiadają boczny szew oraz wzmacniane szwy na ramionach i kołnierzyku, dzięki czemu nie ulegają deformacji. Damskie koszulki są taliowane.
Prać należy z odzieżą o podobnych kolorach, na lewej stronie, najlepiej nie przekraczając 30-40 stopni. Prasować należy również na lewej stronie.

Nadruki wykonane są jedną z dwóch metod - sitodruku lub folii flex - w zależności od nakładu oraz cech samego wzoru.
Do sitodruku wykorzystujemy najtrwalszą znaną metodę - farby plastizolowe, które zapewniają długą żywotność nadruku a także idealnie żywe kolory.
W przypadku prostszych wzorów stosujemy wgrzewaną folię FLEX - wzór składany jest z jednej lub kilku warstw różnokolorowych, miłych w dotyku folii.
Czasami stosujemy też wysokiej jakości nadruk na FLEXie, co umożliwia nałożenie wielokolorowego wzoru nawet przy tak niskich nakładach jak 1 sztuka.
Wszystkie te metody są niezwykle wytrzymałe i praktycznie niespieralne :)

8. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów, z towaru zakupionego w sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu zawarcia umowy na odleglość.
- towar, który jest zwracany nie może nosić śladów używania lub być zniszczony,
- towar należy przesłać w oryginalnym opakowaniu producenta,
- do odsyłanego towaru należy obowiązkowo dołączyć otrzymany paragon,
- prosimy o przesłanie emailem powodu zwrotu towaru lub o dołączenie krótkiej informacji do przesyłki,
- prosimy o podanie numeru konta, na który mamy zwrócić pieniądze za zakupiony towar.

Zwrotów pieniędzy i wymiany dokonujemy w ciągu 14-stu dni roboczych.
Przesyłki nadawane za pobraniem nie będą odbierane.

Reklamowane lub wymieniane produkty należy przesłać na adres:

BITBERRY
ul. Królowej Jadwigi 6B/27
41-300 Dąbrowa Górnicza


Wszystkie towary z naszego sklepu są nowe i fabrycznie zapakowane, ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Zobowiązujemy się zachować poufność danych osobowych kupującego, uzyskanych w czasie dokonywania transakcji oraz nie przekazywać tych danych innym podmiotom.
Przedstawiony asortyment nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.